ციფრული მარკეტინგი
საკლუბო მეცადინეობები მიზნად ისახავს მოსწავლეებისთვის პრაქტიკული გამოცდილების მიცემას, რათა სამომავლოდ წარმატებით შეძლონ ამ სფეროში საქმიანობის გაგრძელება. კლუბის წევრები შეისწავლიან მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმვას და განხორციელებას, საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციას, მონაცემების ანალიზს და ციფრული მარკეტინგის სხვადასხვა ხელსაწყოების გამოყენებას, მათ შორის: Google Ads, Facebook Ads და სხვა.
კლასები: 9-11
Model UN
Model UN კლუბი (გაეროს მოდელი) გაეროს გენერალური ასამბლეის და მისი სხვა ორგანოების სიმულაციას გთავაზობთ. საჯარო გამოსვლის, კრიტიკული აზროვნების გამოვლენის და სიღრმისეული კვლევის გზით, მოსწავლეები მდგრადი განვითარების მიზნების (SDGs) ელჩებად გვევლინებიან და დებატების გზით ადვოკატირებას უწევენ ისეთ საკითხებს, როგორიცაა გენდერული თანასწორობა, კლიმატის ცვლილება და სხვა.
კლასები: 10-12